BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 11, 2010

da singles spesel part 1

The real stories…
Dalam idup ini,banyak menda yang aku nak,banyak menda yang aku kena carik dan banyak benda jugak yang aku kena belajaq…tapi dalam proses aku nak dapat semua yang aku idamkan…aku rebah jugak….aku gagal jugak…walaupon hanya untuk seketika waktu..tapi ia sudah cukup untuk menghancurkan maruah aku…sudah cukup untuk mencalar ego yang aku julang selama ini..aku akui orang memang susah nak kenal aku…aku akui ada ketikanya aku nie bodoh sombong..aku jerk yang betol….aku jerk yang best…tapi itulah aku sebenar-benarnya…tapi kenapa mesti ada orang yang cubanak ubah aku?kenapa tak cuba trima aku seadanya? Aku keras kepala?
 Mungkin….atau takut ego yang aku julang neh jatuh…..mybe..mybe..zzzzzzzz....

0 comments: