BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 4, 2010

the "curangs" part 1

kekadang aku x phm sgt ngn prangai dak zaman muda mudi skang neh..moden sgt ke kiter skang neh...erm......aku da membe.....menda neh da jd 2x dlm idup aku dlm tempoh masa yg singkat..nk dijadikan citer aku da kawan bek ngn sorang dak laki neh...dier ckp dier bru putus cinta.....aku tnyer nape?dier ckp awek dier cr pakwe len masa dier praktikal...owh...kes jarak jauh la kot neh...aku tnyer la awek dier dok mana?dier ckp dok sri gombak..

pdhal dier dok praktikal kt shah alam je kot..jarak jauh ke tuh?cam cibai awek dier kn?pastu aku tnyer?ko le lupakan ke awek ko tuh...peh tu dier ckp,awek dier cam haram...bakpe nk ingt....aku suka laki yg kuat segamat cam tuh..

peh tu lama tuh...membe aku ilangkn dri..aku tertanyer2...kt mana dier?aku kol nombot dier,da awek angkt...ha..aku knl awek tuh...ex awek dier...lama2 aku taw yg dier still nk tggu awek tuh..laupun awek tuh dok berbahagia ngn pakwe bru dier yg agak encem tuh..


peh...geram aku..kata kuat segamat la...muka jerk nk ganas..tp lam ati dok ada taman ag..kalu laki neh..kompom la org ckp dayus cz wat menda bodoh cam tuh..kalu pompuan nk pggl pe?bolos?lulus?soyus?ah korang pikiaq la sendiri..


so per pendapat korang sal membe aku neh?aku benci laki yg tggu awek yg cam cibai tuh..aku x moh menangkn kaum aku yg prangai camtuh...cz aku asa dieorg neh sampah giler..so per aku nk wat kt membe aku tuh?camana aku nk wat dier sedaq dri?cmana eh?erm...aduh...













0 comments: